Što je remarketing?

1 ruj, 2020
Fotografija ljudi u uredu s različitim ikonama koje simboliziraju marketing

Vjerojatno smo svi već iskusili sljedeće – zainteresirali ste se za određeni proizvod, pretraživali ste Google kako biste provjerili cijene i eventualno kupili taj proizvod ukoliko naiđete na dobru ponudu. Posjetili ste nekoliko različitih internetskih trgovina, no ipak se niste odlučili za kupovinu i odustali ste.

No, idućih dana neprestano viđate reklame internetskih trgovina koje Vam opet nude onaj proizvod koji ste prije nekoliko dana iz znatiželje pogledali i imate osjećaj da Vas taj proizvod sad prati po čitavom internetu.

Ta se pojava zove remarketing.

Remarketing je metoda oglašavanja gdje se određeni oglasi prikazuju samo onim osobama koje su već bile na određenoj web lokaciji i koje su izrazile zanimanje za određeni proizvod tako da su ga pregledale, no odustale su prije same kupovine.

Kako se postavlja remarketing?

Remarketing je moguć zahvaljujući takozvanim kolačićima ili cookies-ima koje preuzimate onda kad uđete u određenu web lokaciju. Taj kolačić pamti što ste točno pretražili na web lokaciji i na taj način zna što Vam točno ponuditi u remarketingu.

Kako bi remarketing funkcionirao, potrebno je postaviti remarketing tag u HTML web stranice. To nije toliko komplicirano kao što zvuči. Naime, sve što je potrebno je kopirati remarketing tag koji Vam daje Google Ads te ga zaljepiti u <head></head> sekciju HTML koda svakog page-a unutar Vaše web lokacije.

Nakon toga u sučelju Google Ads potrebno je napraviti remarketinške liste u koje će biti dodani oni potencijalni kupci koji su posjetili određeni page Vaše web stranice. Zatim morate kreirati one oglase koji će biti posvećeni upravo tim potencijalnim korisnicima, a koji za cilj imaju motiviranje korisnika na kupovinu.

Zašto je remarketing koristan?

Remarketing je izuzetno koristan alat za motiviranje korisnika koji su odustali od kupovine da se ipak odluče kupiti proizvod iz Vašeg web shop-a. To znači da svi oni korisnici koji nakon jednog posjeta Vašoj web stranici odustanu od kupovine ipak nisu izgubljeni, odnosno, moguće je opet doprijeti do njih kako bi napravili konverziju.

Osim toga, s obzirom na to da se remarketinški oglasi često prikazuju korisniku, oni pomažu u prepoznatljivosti Vašeg brenda pa je veća vjerojatnost da će korisnik opet posjetiti Vašu internetsku trgovinu kad opet u budućnosti bude tražio taj ili sličan proizvod.

 

Ako želite započeti remarketing kampanje ili trebate pomoć u izradi i vođenju Google Ads i remarketing kampanja, kontaktirajte digitalnu agenciju Start as! Pomnom analizom ključnih riječi i kvalitetnom optimizacijom osigurat ćemo visoki Quality Score i konkurentnost Vaših oglasa na Google pretragama!

Povezani članci

Kako smanjiti cijenu Google oglasa?

Kako smanjiti cijenu Google oglasa?

Google oglašavanje je najpoznatiji i najučinkovitiji način digitalnog oglašavanja. Naime, pravilnim postavljanjem kampanje postići ćete to da se Vaši oglasi prikazuju onim korisnicima koji traže upravo onu uslugu koju Vi pružate. Najveća prednost Google oglašavanja je...

Koja je razlika između ROI i ROAS?

Koja je razlika između ROI i ROAS?

ROAS (Return Of Ad Spend) je skraćenica koja se koristi za iskazivanje prihoda koje ste stekli oglašavanjem. Naime, dok je ROI odličan pokazatelj prihoda u odnosu na čitave rashode u koje ulaze i svi prateći troškovi poput troškova opreme, zaposlenika i slično, ROAS...

Kako poboljšati kvalitetu Google oglasa?

Kako poboljšati kvalitetu Google oglasa?

Za svaki Google oglas koji izradite Google generira takozvani Quality Score, odnosno, ocjenu kvalitete oglasa. Kvaliteta oglasa iskazuje se ocjenom od 1 do 10, a na nju utječe nekoliko faktora poput: CTR Ključne riječi i tekst oglasa Kvaliteta odredišne stranice...

Ured

Vatrogasna ulica 5
32100 Vinkovci

Kontakt