Kako poboljšati kvalitetu Google oglasa?

25 kol, 2020
Ilustracija ruku koje pokazuju kartice s ocjenama

Za svaki Google oglas koji izradite Google generira takozvani Quality Score, odnosno, ocjenu kvalitete oglasa. Kvaliteta oglasa iskazuje se ocjenom od 1 do 10, a na nju utječe nekoliko faktora poput:

  • CTR
  • Ključne riječi i tekst oglasa
  • Kvaliteta odredišne stranice
  • Optimizacija za različite uređaje

Quality Score izravno utječe na poziciju na kojoj se Vaša reklama pojavljuje na rezultatima pretrage (SERP – Search Engine Results Page) te koliko ćete platiti za svaki klik na taj oglas. Ukoliko je oglas optimiziran po svim pravilima koje ćemo u nastavku pojasniti, Google Vas nagrađuje prikazivanjem reklame na vrhu SERP-a i nižom cijenom za svaki klik.

Ukoliko je ocjena kvalitete Vašeg oglasa 10, Google Vas nagrađuje tako da smanji cijenu za klik na oglas za čak 50%!

Kako biste prestigli konkurenciju na Google pretragama i uz to manje platili svoje oglase, u nastavku donosimo nekoliko savjeta za poboljšanje kvalitete Google Ads oglasa.

Kako optimizirati Google oglase?

CTR (Click-Through-Rate) može se prevesti kao stopa klikanja, a ta stopa je najbolji pokazatelj uspješnosti Vaših oglasa. Visok CTR je znak da su Vaši oglasi dobro optimizirani te da generiraju veliki broj klikova i konverzija.

Naravno, postizanje visokog CTR-a je zahtjevan zadatak, a podrazumijeva optimizaciju ključnih riječi, kreiranje privlačnog teksta oglasa s dobrim CTA (Call-To-Action) te dobar dizajn i relevantnost odredišne stranice oglasa.

Tekst oglasa i odabir ključnih riječi

Ključne riječi su zapravo fraze i pojmovi koje korisnici pretražuju, a za koje optimiziramo svoj sadržaj i oglase kako bi se aktivirali na relevantnim pretragama.

Prije sastavljanja teksta Google oglasa, vrlo je važan korak analiza ključnih riječi i ciljane skupine korisnika. Naime, kad korisnik upiše pojam u tražilicu, onaj pojam koji je upisao odredit će rezultate koje Google prikazuje na SERP-u. Ukoliko smo analizom ciljane skupine odredili koje fraze će biti najvjerojatnije pretraživane, oglasi će se češće prikazivati i povećat će se njihov CTR.

Za istraživanje ključnih riječi koristite online alate poput Ubersuggest-a ili Googleov Keyword Planner koji će Vam odmah prikazati i predložene licitacije za svaku ključnu riječ kako biste lakše mogli odrediti svoj proračun za oglašavanje.

Ne zaboravite dodavati i negativne ključne riječi koje će Google-u signalizirati na kojim pretragama ne želite da se Vaši oglasi aktiviraju.

Optimizacija odredišne stranice

Odredišna stranica je stranica na koju korisnik dođe nakon što klikne na Vaš oglas. S obzirom na to da sam klik na oglas skida određeni iznos novca s Vašeg proračuna, u cilju Vam mora biti da korisnik koji dođe na odredišnu stranicu i obavi kupovinu jer ćete u protivnom biti u gubitku.

Kvaliteta odredišne stranice igra veliku ulogu u tome hoće li korisnik kupiti nešto s Vaše stranice ili ne. Zbog toga Google ocjenjuje kvalitetu landing page-a i nagrađuje one oglase koji korisnika vode na preglednu i dobru stranicu punu informacija.

Za dobru optimizaciju odredišne stranice potrebno je:

  • Kreirati informativan sadržaj
  • Omogućiti korisniku jednostavnu navigaciju stranicom
  • Dodati multimediju koji bolje prikazuju Vaš proizvod ili uslugu (slike, video itd.)
  • Uključiti lako dostupan CTA (Kupi odmah i slično)
  • Dodati jasne i vidljive kontakt informacije

Ukoliko oglas koji ste izradili generira veliki broj klikova, ali malo konverzija, vjerojatno je potrebno doraditi i kvalitetnije optimizirati odredišnu stranicu.

Optimiziranost oglasa za sve uređaje

Kvaliteta Vaših oglasa može varirati ovisno o uređaju pomoću kojeg korisnik pretražuje internet.

Iako je teško posebno optimizirati oglase za svaki tip uređaja i za svaki operacijski sustav uređaja (Samsung ili iPhone, Android ili iOS), možete se potruditi da Vaša web stranica ima i mobilnu verziju koja će biti jednako dobro optimizirana kao i računalna verzija.

 

Ako trebate pomoć ili savjet u izradi Google oglasa i u vođenju Google Ads kampanja, kontaktirajte Start as. Svojim dugogodišnjim iskustvom u digitalnom marketingu i Google oglašavanju osigurat ćemo visoki Quality Score Vašim oglasima i omogućiti Vam da unaprijedite svoje poslovanje!

Povezani članci

Kako smanjiti cijenu Google oglasa?

Kako smanjiti cijenu Google oglasa?

Google oglašavanje je najpoznatiji i najučinkovitiji način digitalnog oglašavanja. Naime, pravilnim postavljanjem kampanje postići ćete to da se Vaši oglasi prikazuju onim korisnicima koji traže upravo onu uslugu koju Vi pružate. Najveća prednost Google oglašavanja je...

Koja je razlika između ROI i ROAS?

Koja je razlika između ROI i ROAS?

ROAS (Return Of Ad Spend) je skraćenica koja se koristi za iskazivanje prihoda koje ste stekli oglašavanjem. Naime, dok je ROI odličan pokazatelj prihoda u odnosu na čitave rashode u koje ulaze i svi prateći troškovi poput troškova opreme, zaposlenika i slično, ROAS...

Što je remarketing?

Što je remarketing?

Vjerojatno smo svi već iskusili sljedeće – zainteresirali ste se za određeni proizvod, pretraživali ste Google kako biste provjerili cijene i eventualno kupili taj proizvod ukoliko naiđete na dobru ponudu. Posjetili ste nekoliko različitih internetskih trgovina, no...

Ured

Vatrogasna ulica 5
32100 Vinkovci

Kontakt