Kako napisati savršenu Facebook objavu?

Osoba piše objavu za Facebook na laptopu

Poslovni Facebook profili nužni su za brendiranje i približavanje ciljanoj skupini korisnika, no kreiranje kvalitetnih objava koje će zaista privući korisnike i motivirati ih da kliknu na objavu ili da lajkaju i komentiraju ponekad se čini gotovo nemoguće.

Za razliku od privatnog Facebook profila gdje objave nemaju toliku važnost, objave na službenim Facebook profilima zahtijevaju puno promišljanja, analiziranja i planiranja.

Kako bismo Vam olakšali kreiranje privlačnih i uspješnih objava za poslovne Facebook stranice, donosimo 5 stvari koje morate imati na umu!

Kako izgleda savršena Facebook objava?

Savršena Facebook objava najčešće je link, tekst objave je relativno kratak, objavljuje se u točno određeno vrijeme i po redovitom rasporedu, a sadržaj je obogaćujući i zanimljiv.

Svaki od ovih elemenata ćemo dodatno pojasniti u narednim recima.

Linkovi u Facebook objavama

Opće poznata činjenica je da fotografije privlače pažnju korisnika te da je veća vjerojatnost da će korisnik pogledati objavu koja sadrži fotografiju u usporedbi sa čisto tekstualnom objavom.

No, stavljanje linka u objavu pokazalo se najučinkovitijim jer Facebook prikaže naslovnu fotografiju sa stranice na koju linkate, a uz nju prikaže i naslov te meta-opis stranice.

Za najbolje rezultate, kopirajte link objave i zalijepite ga u predviđeno mjesto, a kad Facebook nakon nekoliko sekundi prikaže fotografiju i ostale informacije, obrišite link i umjesto njega dodajte još zanimljivog teksta koji će motivirati korisnike da kliknu na link ili komentiraju objavu.

Kratki tekstovi objava

Veliki blokovi teksta nisu privlačni.

Naime, ukoliko korisnika privuče prikazana fotografija uz objavu, dugački i nepregledni tekst čije čitanje oduzima više od 10 sekundi će ga odbiti. Zato je najbolje držati se određenog limita za pisanje Facebook objava, a istraživanja su pokazala da su najučinkovitije objave koje sadrže između 60 i 150 znakova i pažljivo odabrane ključne riječi koje će motivirati korisnika da objavu pročita do kraja.

Objavljivanje u točno određeno vrijeme

Najbolje je objaviti status ili fotografiju u ono vrijeme dana ili tjedna kad je najviše korisnika na mreži. Ili ipak ne?

Istraživanja su pokazala da, iako se čini kao da je najbolje objaviti onda kada je najviše korisnika online, to ipak ne treba činiti. U to se vrijeme natječete sa puno više objava na Newsfeed-u jer se svi Vaši konkurenti vode istom logikom.

To rezultira zapravo manjim angažmanima nego što ste očekivali. Zato je važno pomno pratiti Facebook analitiku i objavljivati u vrijeme kad nisu svi korisnici online jer tako ćete ostvariti bolje rezultate zbog manje konkurencije na Newsfeed-u.

Objavljivanje po točno određenom rasporedu

Osim što morate analizirati vrijeme kad je najbolje objavljivati na poslovnom Facebook profilu, tog se rasporeda izuzetno važno i držati.

Naime, ukoliko objavljujete svaku objavu po istom rasporedu, Vaši će korisnici već unaprijed znati kad mogu očekivati novu objavu od Vas te su veće šanse za angažmanom korisnika nego ako objavljujete u neodređeno vrijeme.

Sadržaj mora biti zanimljiv

Ovo je očita stvar, ali svejedno ju treba naglasiti.

Ukoliko sadržaj koji objavljujete nije zanimljiv i nije poučnog karaktera, već je isključivo prodajnog karaktera, uspjeh Vaših objava neće biti toliko dobar.

Najbolje je voditi se pravilom 80:20, odnosno, planirati Facebook objave tako da 80% njih bude poučnog i zanimljivog karaktera, a 20% prodajnog karaktera.

Tako ćete stvoriti osjećaj povjerenja i profesionalnosti kod korisnika te su veće šanse za konverzijom ukoliko Vaši pratitelji od Vas dobivaju korisne i zanimljive informacije.

 

Ako trebate pomoć ili savjet u izradi i vođenju poslovnog Facebook profila te u vođenju Facebook marketinških kampanja, kontaktirajte Start as. Svojim dugogodišnjim iskustvom u vođenju Social Media Marketing kampanja osigurat ćemo da Vaše objave dosegnu najveći broj korisnika i tako povećaju Vašu online prisutnost!

Povezani članci

Kako reagirati na negativne komentare?

Kako reagirati na negativne komentare?

Promoviranje tvrtke na društvenim mrežama ima niz prednosti i jedan je od najboljih alata za brendiranje i poboljšanje online prisutnosti. No, svaki poslovni Facebook profil barem se jednom suočio s negativnim komentarima. Negativni komentari na Facebooku ili na nekoj...

Ured

Vatrogasna ulica 5
32100 Vinkovci

Kontakt