Social Media Marketing – 5 savjeta za planiranje

10 ruj, 2020
Dvije osobe planiraju marketing društvenih mreža dok sjede za radnim stolom

Social Media Marketing je puno više od jednostavnog registriranja na društvenu mrežu i otvaranja profila. Ovakva vrsta marketinga podrazumijeva puno planiranja, promišljanja i osluškivanja Vaših pratitelja kako biste znali kako najbolje postići svoje ciljeve oglašavanja.

Prije nego što podijelite prvu objavu, napravite dobru analizu taktika i napravite plan budućih objava kako biste postigli najbolje rezultate. U tome Vam može pomoći naših 5 savjeta koje donosimo u daljnjem tekstu.

Kako napraviti taktiku za marketing društvenih mreža?

Odredite svoje ciljeve

Najvažniji korak u kreiranju social media taktika je određivanje ciljeva koje želite postići na društvenim mrežama.

Pristup objavljivanju i sadržaj objava razlikovat će se ako Vam je primarni cilj povećanje prodaje. No, ukoliko želite povećati bazu pratitelja i poboljšati odnos s njima te na taj način unaprijediti svoj brend, objave će se razlikovati.

Razrađeni ciljevi će Vam olakšati svaki idući marketinški pothvat i olakšati Vam mjerenje rezultata marketinških kampanja.

Odredite resurse

Nakon određivanja ciljeva, vrijeme za određivanje resursa. Glavni resurs za marketing društvenih mreža su, naravno, objave.

Promislite i odredite koju vrstu sadržaja ćete objavljivat te hoćete li se fokusirati više na fotografije i video ili na tekstualne objave.

Također, u ovom koraku morate odrediti i tko će kreirati sadržaj za objavljivanje i tko će odgovarati na komentare i privatne poruke. Jednom kad Vaš profil dobije veliki broj pratitelja, angažmana na Vašim objavama bit će sve više i više će vremena biti potrebno za odgovaranje na pitanja pratitelja, stoga je važno odmah odrediti tko će biti zadužen za takve poslove.

Analizirajte svoju publiku

Iako je treći na našem popisu, to svakako ne znači da je ovaj korak manje važan od prijašnjih. Naprotiv, ovaj korak je vjerojatno i najvažniji kada govorimo o marketingu društvenih mreža.

Publika koja prati Vaš profil je objekt svake taktike social media marketiga, pa je stoga izuzetno važno napraviti kvalitetnu analizu ciljane skupine korisnika.

Odredite njihovu dob, utvrdite koliko vremena dnevno Vaši korisnici provode na društvenim mrežama te kad su najčešće aktivni. Također, analizirajte i utvrdite kakvu vrstu sadržaja preferiraju kako biste znali na što se najviše fokusirati.

Kvalitetna analiza ciljane skupine korisnika znatno će olakšati postizanje ciljeva, stoga je naša preporuka da ipak najviše vremena provedete u njoj.

Stvorite raspored objavljivanja

Raspored objavljivanja je iduća stavka na koju morate misliti. Kako korisnici ne bi dobili dojam da objavljujete samo onda kad Vam se prohtije i kako bi mogli već unaprijed pretpostaviti kad će Vaša iduća objava doći na njihov newsfeed, bit će potrebno kreirati raspored.

Odlučite koliko resursa imate te možete li objavljivati svaki dan, nekoliko puta tjedno ili jednom tjedno.  Osim toga, odredite i dnevni raspored provjeravanja notifikacija i komentara te poruka koje primate kako Vaši korisnici ne bi predugo čekali na Vaš odgovor.

Svoje profile na društvenim mrežama trebate provjeravati barem 5 puta dnevno, a preporuka je da ih provjeravate čak i 10 puta dnevno i da upalite notifikacije koje će Vas obavijestiti o porukama koje ste primili.

Stvorite plan objava

Zadnji dio planiranja taktika za marketing društvenih mreža je planiranje objava.

U ovom koraku odredite na koji način ćete pisati svoje objave, a pritom imajte na umu da ne smijete pretjerati sa „prodajnim“ objavama.

Naime, optimalni omjer objava koje su zanimljivog, informativnog karaktera i objava koje su prodajnog karaktera je 80:20.

Dakle, u 10 objava njih barem 8 mora biti informativnog karaktera, a samo dvije prodajnog. Ukoliko pretjerujete s prodajnim objavama Vaši će pratitelji prestati biti zainteresirani za Vaše objave i riskirate njihov gubitak.

 

Ako želite započeti promovirati svoju tvrtku na društvenim mrežama, kontaktirajte Start as digitalnu agenciju! Naše iskustvo u planiraju i provođenju taktika Social Media Marketinga pomoći će Vam u povećanju online prisutnosti Vaše tvrtke!

 

Povezani članci

Kako reagirati na negativne komentare?

Kako reagirati na negativne komentare?

Promoviranje tvrtke na društvenim mrežama ima niz prednosti i jedan je od najboljih alata za brendiranje i poboljšanje online prisutnosti. No, svaki poslovni Facebook profil barem se jednom suočio s negativnim komentarima. Negativni komentari na Facebooku ili na nekoj...

Kako napisati savršenu Facebook objavu?

Kako napisati savršenu Facebook objavu?

Poslovni Facebook profili nužni su za brendiranje i približavanje ciljanoj skupini korisnika, no kreiranje kvalitetnih objava koje će zaista privući korisnike i motivirati ih da kliknu na objavu ili da lajkaju i komentiraju ponekad se čini gotovo nemoguće. Za razliku...

Ured

Vatrogasna ulica 5
32100 Vinkovci

Kontakt