Kako napraviti Facebook oglas – vodič za početnike

Veliki broj Facebook logotipa poslagani jedan na drugoga

S više od 2,5 milijarde aktivnih korisnika i preko 80 milijuna poslovnih stranica, Facebook je postao glavno središte kada govorimo o Social Media Marketingu.

Mnoge tvrtke otvaraju svoje poslovne Facebook profile kako bi se približile svojim krajnjim korisnicima i kako bi razvili odnos s njima, što posljedično povećava svijest o brendu i čini tvrtku autentičnom i profesionalnom.

Ukoliko ste se odlučili za oglašavanje na Facebooku, ali niste sigurni kako napraviti Facebook oglas, sve što trebate je slijediti korake koje donosimo u narednim recima i Vaši će oglasi biti spremni za objavu!

Koraci za kreiranje Facebook oglasa

Kako biste uopće mogli kreirati oglase na Facebooku, prvo morate izraditi otvoriti Facebook profil, a taj proces smo objasnili u članku “Kako izraditi poslovni Facebook profil?”.

Kada se prijavite u Facebook poslovni profil, s lijeve strane ćete vidjeti button „Centar za oglase“ koji trebate kliknuti, a on će Vas uputiti na „Upravitelj oglasa“ (Ads Manager). Unutar Ads Manager sučelja prvo ćete odabrati cilj oglasa koji mislite izraditi, a birate između kategorija:

  • Svjesnost
    • Prepoznavanje robne marke
    • Doseg
  • Razmatranje
    • Promet
    • Angažman
    • Instalacije aplikacije
    • Prikazi videozapisa
    • Generiranje potencijalnih klijenata
    • Poruke
  • Konverzije
    • Konverzije
    • Prodaja
    • Promet u trgovini

Odabir ciljane skupine korisnika

Kada ste odabrali cilj oglasa te mu nadjenuli ime, vrijeme za odabir ciljane publike kojoj će se oglasi prikazivati.

Ciljanu skupinu korisnika možete odabrati prema njihovoj geografskoj lokaciji, dobnoj skupini, spolu, jeziku, interesima i slično. Za ovaj korak bit će potrebno napraviti podrobniju analizu ciljane skupine korisnika kako bi Vaši oglasi bili što učinkovitiji.

Osim skupine korisnika, bit će potrebno odabrati i uređaje na kojima će se oglas prikazivati, a tu birate između pametnih telefona, tableta ili desktopa.

Nakon odabira publike i uređaja na kojima se oglas prikazuje, odabirete i budžet za oglase, odnosno, maksimalni iznos koji želite potrošiti za oglašavanje na Facebooku.

Uređivanje izgleda oglasa

Završni dio izrade Facebook oglasa je ujedno i najvažniji dio ovog procesa, a to je uređivanje naslova, teksta i vizuala oglasa.

U ovoj fazi vrlo je važno kreirati zanimljiv i privlačan naslov koji će ciljani korisnici primijetiti, kao i tekst unutar oglasa koji će detaljnije opisati Vašu ponudu ili uslugu te dati korisniku dodatne informacije koje bi trebao znati.

U odabiru vizuala za oglas budite posebno oprezni! Naime, većina korisnika društvenih mreža fokusirano je na vizuale više nego na tekst, pa je za Facebook oglas ključno odabrati privlačan vizual koji će korisniku zapeti za oko i natjerati ga da se na trenutak zaustavi i pročita o čemu se u oglasu radi!

Ukoliko ste oprezno napravili svaki od prijašnjih koraka i zadovoljni ste izgledom svog oglasa, sve što je preostalo je potvrditi oglas i pričekati da Facebook pregleda sadržaj oglasa i da ga odobri.

 

Ako trebate pomoć ili savjet u izradi Facebook oglasa i u vođenju Facebook marketinških kampanja, kontaktirajte Start as. Svojim dugogodišnjim iskustvom u vođenju Social Media Marketing kampanja osigurat ćemo da svojim oglašavanjem postignete najbolje rezultate i tako unaprijedite svoje poslovanje!

Povezani članci

Kako reagirati na negativne komentare?

Kako reagirati na negativne komentare?

Promoviranje tvrtke na društvenim mrežama ima niz prednosti i jedan je od najboljih alata za brendiranje i poboljšanje online prisutnosti. No, svaki poslovni Facebook profil barem se jednom suočio s negativnim komentarima. Negativni komentari na Facebooku ili na nekoj...

Kako napisati savršenu Facebook objavu?

Kako napisati savršenu Facebook objavu?

Poslovni Facebook profili nužni su za brendiranje i približavanje ciljanoj skupini korisnika, no kreiranje kvalitetnih objava koje će zaista privući korisnike i motivirati ih da kliknu na objavu ili da lajkaju i komentiraju ponekad se čini gotovo nemoguće. Za razliku...

Ured

Vatrogasna ulica 5
32100 Vinkovci

Kontakt