Danas živimo u vremenu informacija. Sve što nas zanima vrlo je lako dostupno i može se pronaći jednostavnom pretragom na Google-u. Za mnoge ljude Google je praktički jedini izvor informacija i obraćaju mu se za pomoć u gotovo svakoj životnoj situaciji.
Neovisno o tematici Vaše web stranice, pravilo je za sve isto – ukoliko želite da ljudi pronađu Vašu web stranicu, morate se pojaviti na rezultatima Google pretrage. No, to nije tako lako kao što se čini jer trenutno na Google-u postoji gotovo 2 milijarde aktivnih web stranica.
Jedan od najboljih načina za češće pojavljivanje na Google pretragama je pisanje bloga. Pitate se zašto?
Kako blog pomaže SEO optimizaciji?
Ako se pitate je li blog vrijedan truda i trebate li započeti pisati blog za svoju web stranicu, donosimo Vam 4 razloga zašto bi pisanje bloga bio najpametniji potez za SEO optimizaciju.
Blog čini web stranice relevantnima
Kad pretražujete Google u potrazi za informacijama, vjerojatno ne želite čitati one informacije koje su stare nekoliko godina. Uvijek želite novi, svježi i provjereni sadržaj.
Google se trudi upravo takav sadržaj i pokazati korisnicima koji pretražuju određene pojmove, a ukoliko redovito pišete blogove, Google će znati da je Vaša web stranica aktivna i da redovito objavljuje provjerene informacije.
Tako će znati da je ona informacija koju Vaša web stranica nudi korisnicima vrlo vjerojatno točna te će ju prikazati korisniku puno prije one web stranice koja nije aktivna nekoliko godina.
Posjetitelji se duže zadržavaju na blogovima
Ukoliko korisnik upiše određenu ključnu riječ ili frazu u Google, klikne prvi rezultat koji mu je Google prikazao te izađe iz te web lokacije nakon nekoliko sekundi, Google će pretpostaviti da informacije koje se nalaze na toj web lokaciji nisu zadovoljavajuće za tu ključnu riječ.
No, ako netko klikne na link i na toj se web stranici zadrži minutu, dvije ili duže, Google će to shvatiti kao signal da su informacije na web stranici dobre i kvalitetne i tu će web stranicu predložiti opet idućim korisnicima.
S obzirom na to da u blogu možete određenu temu razraditi u 500, 1000 ili 1500 riječi (ili više), to će pomoći u namjeri da zadržite posjetitelje što je moguće duže na svojoj web stranici kako biste ih motivirali da postanu korisnici Vašeg proizvoda ili usluge i da se opet vrate na Vašu web stranicu kad budu u potrazi za novim informacijama.
Blogovi pomažu u ciljanju kombiniranih ključnih riječi
Pretpostavimo da se bavite prodajom opreme za kampiranje. Naravno da želite biti među prvim rezultatima u pretragama oprema za kampiranje ili kamperska oprema, no to je zahtjevno jer postoje puno poznatije web trgovine koje su već učvrstile svoje vodeće pozicije na te općenite ključne riječi.
U tom smislu je bolje ciljati na kombinirane long-tail ključne riječi koje će zapravo odgovoriti na korisnikovu potrebu. Ukoliko redovito pišete blogove, možete ciljano odgovoriti na pitanja koje će korisnici upisivati u Google, kao što je primjerice najbolja zimska oprema za kampiranje ili što ponijeti na kampiranje u šumi.
Takve kombinirane ključne riječi vjerojatno neće generirati količinu prometa kao što ju generira primjerice oprema za kampiranje, no omogućit će Vam da postignete prvo mjesto u pretragama jedne od kombiniranih ključnih riječi te da tako posjetitelja pretvorite u korisnika Vaših usluga ili u kupca.
Kvalitetno napisani blogovi privući će dolazne linkove
Najteži dio SEO optimizacije je Off-page optimizacija, odnosno, prikupljanje linkova sa drugih web lokacija koje upućuju na Vašu web stranicu.
Ukoliko veliki broj web stranica, a posebno one koje se bave istom djelatnošću kao i Vaša, linkaju na Vašu web stranicu, Google će to shvatiti kao signal da je Vaša web stranica autoritet. Zato su dolazni linkovi kruna SEO optimizacije i svaka SEO optimizacija ima za cilj prikupljanje što većeg broja dolaznih linkova.
Dobro i kvalitetno napisani blogovi koji pružaju točne i provjerene informacije lakše će privući takve dolazne linkove nego, primjerice, Vaš Homepage.
Start as digitalna agencija dugi niz godina se bavi digitalnim marketingom i SEO optimizacijom. Ukoliko želite povećati organski promet na svojoj web stranici kvalitetno napisanim i optimiziranim blogovima, kontaktirajte nas i rado ćemo Vam pomoći u analizi Vaše web stranice i analizi ključnih riječi!