Društvene mreže fenomen su 21. stoljeća, a to potvrđuje i činjenica da više od 2,5 milijarde ljudi redovito koristi Facebook, a više od milijardu ljudi redovito koristi Instagram.
S obzirom na ogromne brojke korisnika koji se okupljaju na društvenim mrežama, svijet marketinga napravio je logičan potez i razvio je ono što se danas zove Marketing Društvenih Mreža (Social Media Marketing – SMM).
Cilj Social Media Marketinga je iskoristiti društvene mreže kao alat za svoje marketinške taktike kako bi se povećala svijest o brendu, kako bi se povećala prodaja te kako bi se dosegao što veći broj ljudi, odnosno, potencijalnih kupaca.
Zašto Social Media Marketing?
Očiti odgovor na ovo pitanje je – zbog ogromnog broja ljudi koji se svakodnevno koristi društvenim mrežama. No, taj odgovor ipak ne naglašava sve prednosti koje društvene mreže nude.
Povećanje svijesti o brendu
Društvene mreže su najbolji i najlakši način za širenje glasa o Vašem poslovanju. Sve što trebate napraviti je registrirati se na društvenu mrežu koju odaberete i početi dijeliti i kreirati sadržaj.
S vremenom ćete početi skupljati pratitelje, a ukoliko ti pratitelji podijele neki sadržaj s Vašeg profila, taj sadržaj sad dolazi u vidokrug i pratitelja Vaših pratitelja!
Dakle, s obzirom na jednostavnost korištenja i mogućnost dosezanja velikog broja ljudi, društvene mreže su najbolji alat za pretvaranje svoje web stranice ili tvrtke u poznati brend!
Mogućnost komunikacije s klijentima
U današnje vrijeme potencijalni klijenti, pogotovo oni mladi, postaju sve izbirljiviji govoreći o web stranicama koje posjećuju i tvrtkama čije usluge ili proizvode kupuju.
Redovito objavljivanje na društvenim mrežama te odgovaranje na upite klijenata i njihove komentare daje dojam autentičnosti i klijentima pruža sigurnost u profesionalnost tvrtke čiji će klijenti postati.
Osim toga, komentari pratitelja Vašeg profila daju Vam jedinstven uvid u razmišljanje svojih klijenata te Vam tako omogućuje napredak i razvoj poslovanja koje će uvijek zadovoljiti potrebe klijenata i motivirati ih da se ponovno vrate na Vašu web stranicu!
Besplatno je (najčešće)
Registriranje na društvenu mrežu, otvaranje profila i dijeljenje sadržaja te komunikacija s pratiteljima je besplatna! Vrlo je lako zaključiti da društvene mreže pružaju jedinstven način komunikacije s potencijalnim klijentima, a činjenica da se to može činiti potpuno besplatno čini Social Media Marketing najboljom metodom brendiranja.
Ukoliko neke posebne obavijesti ili objave želite pokazati još većem broju ljudi, uvijek možete platiti promociju na društvenim mrežama i tako svoje poslovanje prikazati u obliku reklame onim korisnicima koji su zainteresirani za uslugu ili proizvod koju Vi nudite!
Koje društvene mreže koristiti za Social Media Marketing?
Social Media Marketing taktike mogu se provoditi na svakoj društvenoj mreži koja postoji, no najpoznatije su Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter i Youtube.
Odabir društvene mreže na kojoj ćete temeljiti svoje taktike marketinga društvenih mreža ovisi najprije o vrsti usluge ili proizvoda koji pružate te o ciljevima koje želite postići, ali i o analizi ciljane skupine korisnika kojoj se želite približiti.
Ako želite započeti marketinške kampanje na društvenim mrežama, kontaktirajte Start as digitalnu agenciju! Naše iskustvo u Social Media Marketingu pomoći će Vam u brendiranju i u povećanju online prisutnosti Vaše tvrtke!