Promoviranje tvrtke na društvenim mrežama ima niz prednosti i jedan je od najboljih alata za brendiranje i poboljšanje online prisutnosti. No, svaki poslovni Facebook profil barem se jednom suočio s negativnim komentarima.
Negativni komentari na Facebooku ili na nekoj drugoj društvenoj mreži jednako su korisni u brendiranju kao i pozitivni komentari jer način na koji se odnosite prema negativnim komentarima može Vam ići u prilog.
Idući put kad se susretnete s negativnim komentarom, slijedite naše savjete!
Kako odgovoriti na negativni komentar?
Odgovorite u najkraćem roku
Ako je netko ostavio negativan komentar ispod Vaše objave, ta osoba izražava svoje nezadovoljstvo i želi da se njen glas čuje. Zato je ignoriranje komentara najgora stvar koju možete napraviti.
Naime, ukoliko odgovorite na takav komentar u najkraćem roku, autor komentara i ostali pratitelji Vašeg profila vidjet će da Vam je zaista stalo do njihovog mišljenja i da za cilj imate zadovoljstvo svojih pratitelja i klijenata.
Budite strpljivi
Poslovica „Klijent je uvijek u pravu“ vrlo je važna i u Social Media Marketingu.
S obzirom na veliki broj ljudi koji će vidjeti negativni komentar i Vaš odgovor, ukoliko odgovarate agresivno i nestrpljivo, nećete ostaviti dobar dojam na onim pratiteljima koji te odgovore čitaju.
Budite strpljivi i ljubazni te probajte smiriti onu osobu koja je izrazila zadovoljstvo umjesto da se upuštate u nepotrebne razmirice i svađe.
Pređite u privatni razgovor
Komentare ispod objave može vidjeti svaki korisnik društvene mreže na kojoj imate svoj profil.
Upravo zbog toga je važno ne upustiti se u dugačke javne rasprave u komentarima već je najbolje pokušati prebaciti razgovor iz komentara u privatne poruke.
Na taj način dajete osobi koja je napisala negativni komentar priliku da bolje objasni svoje nezadovoljstvo, sprječavate dodatne javne prepirke u komentarima, a ostalim pratiteljima dajete do znanja da Vam je zaista stalo do rješavanja svakog problema.
Neka Vaši odgovori uvijek budu osobni
Copy-Paste odgovori, odnosno, univerzalni odgovori koje jednostavno zalijepite kao odgovor na negativni komentar čine više štete nego koristi. Osoba koja je napisala taj komentar razljutit će se još više jer će dobiti dojam da Vas nije briga za njeno mišljenje, a takav će dojam dobiti i ostali pratitelji Vašeg profila.
Potrudite se odgovoriti na svaki komentar pojedinačno, a svoj komentar učinite osobnim kako bi autor izvornog komentara znao da ste ga napisali baš za njega.
Takav će ga odgovor smiriti i veća je vjerojatnost da ćete na kraju te kratke rasprave izaći s jednim obožavateljem više.
Nemojte brisati komentare
Nikad ne brišite negativne komentare.
Ako autor shvati da ste njegov komentar obrisali, razljutit će se još više i velika je vjerojatnost da će preplaviti Vaš komentar jednako neugodnim i negativnim komentarima.
Umjesto brisanja, potrudite se odgovoriti na takve komentare slijedeći savjete iz prethodnih koraka.
Ovo pravilo, ipak, ima iznimku.
Ukoliko neke osobe redovito ostavljaju negativne komentare s ciljem uništavanja Vaše reputacije, imate pravo obrisati takve komentare i trajno blokirati tu osobu kako više ne bi imala pristup Vašem profilu i objavama.
No, prije nego što se odlučite na taj potez probajte staloženim i ljubaznim odgovorima primiriti tu osobu i saznati što je točno problem. Ukoliko takav pristup ne uspije, slobodno obrišite komentare i blokirajte profil te osobe.
Važnost komentara na društvenim mrežama
Društvene mreže služe za približavanje svojim trenutnim i budućim klijentima i pratiteljima. Stoga su komentari poželjni i najbolji su način da stvorite odnos sa svojom ciljanom publikom.
Kako biste iskoristili komentare na najbolji mogući način, provjeravajte svoj profil nekoliko puta dnevno i upalite obavijesti o novim komentarima. Tako ćete biti sigurni da svaki komentar vidite u najkraćem roku i u najkraćem roku ćete na njih i odgovoriti.
Osim na negativne komentare, potrudite se često odgovarati i na pozitivne komentare jer ćete tako stvoriti prisan odnos sa svojim pratiteljima i motivirati ih da komentiraju i idući put.
Svaki pozitivan komentar je svojevrsna reklama za Vaš profil te je poželjno ohrabriti Vaše pratitelje da pišu što više takvih komentara.
Za postizanje najboljih rezultata u Social Media Marketingu, kontaktirajte digitalnu agenciju Start as! Osim planiranja i kreiranja najboljih objava za Vaš profil, odgovarat ćemo i na sve upite Vaših pratitelja i na taj način pomogli u brendiranju Vaše tvrtke.