Što su negativne ključne riječi u Google oglasu?

11 kol, 2020
Lista riječi, 3 prekrižene riječi i jedna zaokružena
Već smo ranije pisali o ključnim riječima, njihovom značenju i metodama kako doći do kvalitetnih ključnih riječi te kako optimizirati sadržaj prema njima.

No, Google Ads nudi jednu zanimljivu značajku kada se radi o ključnim riječima, a to su negativne ključne riječi.

Negativne ključne riječi su najvažniji faktor u uštedi budžeta koji postavljate za Google Ads jer eliminiraju sve prikaze Vašeg oglasa na nerelevantnim pretragama.

Kako funkcioniraju negativne ključne riječi?

Negativne ključne riječi su fraze ili pojmovi za koje ne želite da se Vaši oglasi prikazuju.

Naime, one su najčešće irelevantne za ono što Vi nudite, a ukoliko se Vaš oglas pojavi na takvom pojmu, korisnik će kliknuti i skinuti Vam dio budžeta bez da izvrši konverziju.

Kako biste bolje shvatili što to točno znači, objasnit ćemo na primjeru.

Zamislimo na trenutak da proizvodite i prodajete drvene stolove. Optimizirali ste svoje Google oglase, napisali ste savršene tekstove i objavili ste ih. Nakon nekog vremena primijetili ste da Vam se budžet istrošio, a prodali ste samo jedan stol iako ste se nadali prodati barem deset.

Negativne ključne riječi odnose se na one riječi i fraze za koje ne želite da se Vaši oglasi prikazuju na Google pretragama!

Analizom pretraga koje su aktivirale Vaše oglase primijetili ste da korisnici često pretražuju pojmove poput metalni stol, plastični stol, plastični stol za dvorište i slično. Takve pojmove ćete uvrstiti u negativne ključne riječi jer Vi prodajete samo i isključivo drvene stolove.

Od trenutka kada svrstate pojmove poput metalni ili plastični u negativne ključne riječi, takvi pojmovi više neće aktivirati Vaš oglas. Što više takvih negativnih ključnih riječi pronađete i svrstate u sekciju s negativnim ključnim riječima, Vaši će oglasi biti relevantniji i nećete uzalud trošiti novac iz budžeta.

Kako uvrstiti negativne ključne riječi u Google oglas?

Kako biste dodali negativne ključne riječi u svoju Google Ads kampanju, prvo se morate prijaviti u svoj Google Ads račun, u izborniku kliknuti na sekciju Ključne riječi te odabrati Negativne ključne riječi.

Negativne ključne riječi uvršavate jednako kao i klasične ključne riječi, odabirući vrstu pododaranja uz pomoć odgovarajućih simbola.

 

Ako trebate pomoć ili savjet u izradi Google oglasa i u vođenju Google Ads kampanja, kontaktirajte Start as. Svojim dugogodišnjim iskustvom u digitalnom marketingu i Google oglašavanju osigurat ćemo da svojim oglašavanjem postignete najbolje rezultate i tako unaprijedite svoje poslovanje!

Povezani članci

Kako smanjiti cijenu Google oglasa?

Kako smanjiti cijenu Google oglasa?

Google oglašavanje je najpoznatiji i najučinkovitiji način digitalnog oglašavanja. Naime, pravilnim postavljanjem kampanje postići ćete to da se Vaši oglasi prikazuju onim korisnicima koji traže upravo onu uslugu koju Vi pružate. Najveća prednost Google oglašavanja je...

Koja je razlika između ROI i ROAS?

Koja je razlika između ROI i ROAS?

ROAS (Return Of Ad Spend) je skraćenica koja se koristi za iskazivanje prihoda koje ste stekli oglašavanjem. Naime, dok je ROI odličan pokazatelj prihoda u odnosu na čitave rashode u koje ulaze i svi prateći troškovi poput troškova opreme, zaposlenika i slično, ROAS...

Što je remarketing?

Što je remarketing?

Vjerojatno smo svi već iskusili sljedeće – zainteresirali ste se za određeni proizvod, pretraživali ste Google kako biste provjerili cijene i eventualno kupili taj proizvod ukoliko naiđete na dobru ponudu. Posjetili ste nekoliko različitih internetskih trgovina, no...

Ured

Vatrogasna ulica 5
32100 Vinkovci

Kontakt