Google oglašavanje je najpoznatiji i najučinkovitiji način digitalnog oglašavanja. Naime, pravilnim postavljanjem kampanje postići ćete to da se Vaši oglasi prikazuju onim korisnicima koji traže upravo onu uslugu koju Vi pružate.
Najveća prednost Google oglašavanja je način plaćanja reklama, a taj način se zove Pay-per-Click ili plaćanje po kliku. Naime, ukoliko se Vaš oglas prikaže korisnicima ali nijedan korisnik ne klikne na njega, oglas se ne naplaćuje! Naplata se izvršava tek onda kada korisnik klikne na Vaš oglas.
Cijena tog lika (CPC – Cost per Click) ovisi o nizu faktora i može biti niža ili viša. Dakako, svima je u cilju da cijena za klik na oglas bude što niža, stoga Vam donosimo nekoliko savjeta kako smanjiti cijenu klikova na Google oglase.
Optimiziranje odredišne stranice
Pod pojmom odredišna stranica misli se na onu stranicu na koju korisnik dođe nakon što klikne na Vaš Google oglas.
Ta stranica treba biti optimizirana za sve uređaje kako bi korisnici pametnih telefona dobili jednako korisničko iskustvo kao i oni korisnici koji pretražuju putem osobnih računala.
Osim toga, izuzetno je važno staviti CTA (Call-to-Action) button-e na vidljiva mjesta koja će motivirati korisnika da izvrši konverziju.
Kvalitetu odredišne stranice određuje i sam dizajn, pa se pobrinite da je stranica vizualno privlačna kako bi se korisnici htjeli duže zadržati na njoj.
Biranje geolokacije
Na CPC utječe i geolokacija Vaših oglasa. Naime, ukoliko prodajete svoje proizvode ili pružate svoje usluge isključivo u Vinkovcima, a niste odabrali geolokaciju oglasa, korisnici koji nisu iz Vinkovaca neće izvršiti konverziju i riskirate veliki bounce rate (stopa izlazaka sa stranice) koji rezultira manjom kvalitetom oglasa i većim CPC.
U svom oglasu obavezno odaberite geolokaciju, a Google Ads Vam nudi da odaberete državu, regiju, grad ili čak i kvart u kojemu želite da se Vaši oglasi prikazuju.
Odaberite negativne ključne riječi
Negativne ključne riječi izuzetno su važne za postavljanje Google Ads kampanja, stoga smo im već ranije posvetili jedan članak.
Negativne ključne riječi su zapravo one ključne riječi za koje ne želite da se Vaši oglasi aktiviraju. Dakle, ukoliko se, primjerice, bavite izradom i prodajom isključivo keramičkih šalica, nećete htjeti da se Vaši oglasi prikazuju za pretrage vezane uz plastične šalice.
U tom ćete slučaju pod negativne ključne riječi svrstati pojmove poput plastične šalice, staklene šalice i slično.
Vaš će oglas biti precizniji ukoliko svrstate puno pojmova pod negativne ključne riječi, što znači da će se Vaš oglas prikazivati samo u relevantnim pretragama. To čini oglase kvalitetnijima i smanjuje im CPC.
Ako trebate pomoć ili savjet u izradi Google oglasa i u vođenju Google Ads kampanja, kontaktirajte Start as. Naše iskustvo u Google oglašavanju i digitalnom marketingu omogućit će uspjeh Vašim Google Ads kampanjama i smanjiti CPC Vaših oglasa!