Kako izraditi poslovni Facebook profil?

14 srp, 2020
Osoba otvara Facebook profil na tabletu

Najpoznatija metoda brendiranja je otvaranje poslovnog Facebook profila ili stranice za Vaše poslovanje. Facebook je najpoznatija društvena mreža na svijetu s više od 2 i pol milijarde redovitih korisnika mjesečno.

Otvaranje Facebook poslovne stranice ili profila pomaže u komunikaciji s potencijalnim klijentima i pratiteljima te na taj način čini brend prepoznatljivijim i autentičnim.

Ukoliko planirate otvoriti Facebook profil za svoje poslovanje, slijedite korake koje donosimo u narednom tekstu.

Otvaranje poslovnog Facebook profila

Izrada Facebook poslovne stranice je izuzetno jednostavna. Nakon što uđete u svoj Facebook profil, na lijevoj strani zaslona kliknite na sekciju Stranice te Kreirajte novu stranicu.

Prikazat će Vam se sučelje u koje upisujete podatke o stranici. U prikazana polja upišite ime svoje tvrtke, brenda ili organizacije te odaberite kategoriju u koju pripada Vaša stranica.

U polje ispod polja za kategoriju upisujete detalje o Vašoj stranici: čime se bavite, koju uslugu ili proizvod nudite korisnicima, svrhu Facebook stranice.

Klikom na gumb „Kreirajte stranicu“ Vaša je stranica izrađena i spremni ste za drugi korak.

Upisivanje informacija o poslovanju

Nakon što ste izradili Facebook stranicu za svoju tvrtku, vrijeme je da upišete ostale informacije koje će se korisnicima prikazati nakon što otvore Vaš profil.

Najprije upišite ispravan broj mobitela ili telefona na koji Vas korisnici mogu nazvati u slučaju potrebe te upišite adresu e-pošte i web stranicu ukoliko ju imate.

Nakon toga u sekciji „Lokacija“ upišite adresu svog sjedišta, grad i poštanski broj.

Nakon što ste označili ispravnu lokaciju svog sjedišta, odaberite sekciju „Sati“ i odaberite vrstu radnog vremena, a ukoliko odaberete „Otvoreno u radno vrijeme“, prikazat će Vam se sekcija u koju možete odabrati radno vrijeme za svaki dan u tjednu.

Za kraj, preporučamo da dodate logo svog poslovanja kao profilnu fotografiju te odaberite naslovnu fotografiju koja će najbolje odgovarati Vašem brendu.

Nakon što uspješno izvršite svaki od ovih koraka, spremni ste za svoju prvu objavu! Sretno!

 

Ako trebate pomoć ili savjet u izradi i vođenju poslovnog Facebook profila te u vođenju Facebook marketinških kampanja, kontaktirajte Start as. Svojim dugogodišnjim iskustvom u vođenju Social Media Marketing kampanja osigurat ćemo da svojim oglašavanjem postignete najbolje rezultate i tako unaprijedite svoje poslovanje!

 

Povezani članci

Kako reagirati na negativne komentare?

Kako reagirati na negativne komentare?

Promoviranje tvrtke na društvenim mrežama ima niz prednosti i jedan je od najboljih alata za brendiranje i poboljšanje online prisutnosti. No, svaki poslovni Facebook profil barem se jednom suočio s negativnim komentarima. Negativni komentari na Facebooku ili na nekoj...

Kako napisati savršenu Facebook objavu?

Kako napisati savršenu Facebook objavu?

Poslovni Facebook profili nužni su za brendiranje i približavanje ciljanoj skupini korisnika, no kreiranje kvalitetnih objava koje će zaista privući korisnike i motivirati ih da kliknu na objavu ili da lajkaju i komentiraju ponekad se čini gotovo nemoguće. Za razliku...

Ured

Vatrogasna ulica 5
32100 Vinkovci

Kontakt