Istraživanja su pokazala da više od 70% potencijalnih kupaca prvo provjerava tvrtku putem Google pretraga prije nego što se odluče na kupovinu.
Ukoliko se pitate „Moram li izraditi web stranicu za svoju tvrtku?“, odgovor je – da!
Naime, živimo u vremenu interneta i one tvrtke koje nemaju svoju poslovnu web stranicu teže dolaze do novih klijenata i teže razvijaju svoj brend za razliku od konkurencije koja je već aktivna na internetu.
Ako ste i dalje neodlučni i trebate dodatnu motivaciju, u nastavku Vam donosimo 4 razloga zašto morate izraditi web stranicu za svoje poslovanje.
Ljudi očekuju da ju već imate
Ovo je najizravniji odgovor na pitanje: „Zašto moram imati web stranicu?“.
Ljudi iz dana u dan sve više koriste internet u različite svrhe i očekuju da će na internetu pronaći odgovor na svako pitanje koje imaju. Tako će i, ukoliko su zainteresirani za kupovinu Vašeg proizvoda ili usluge, najprije potražiti Vašu web stranicu kako bi došli do informacija koje trebaju.
Ukoliko ne posjedujete vlastitu web stranicu, mnogi korisnici jednostavno će se zaputiti na sljedeću web stranicu koja im može ponuditi ono što traže, a to je Vaša konkurencija.
Ako ne želite izgubiti potencijalne klijente, vrijeme je da izradite svoju web stranicu.
Klijenti žele lakše doći do Vaših informacija
Ako nemate web stranicu, pretpostavljamo da Vam telefon često zvoni i da često dobivate upite o lokaciji tvrtke, radnom vremenu, cijenama i slično.
No, pomislite samo koliki potencijalni klijenti nisu bili dovoljno strpljivi da zapravo uzmu telefon i nazovu Vas. Mnogi su jednostavno odustali nakon propalog pokušaja pronalaska Vaše web stranice.
Izradom web stranice olakšavate svim potencijalnim klijentima da brzo dođu do onih informacija o Vašoj tvrtci koje ih zanimaju te da puno lakše obave kupovinu.
Web stranica ne mora biti web shop
Mnoge tvrtke nemaju potrebu za internetskom prodajom te zato misle da im web stranica uopće nije potrebna.
Takvo razmišljanje je krivo.
Naime, čak i ako ne prodajete proizvode online, web stranica će svejedno privući mnoge potencijalne kupce u Vašu tvrtku. Zašto je to tako?
Postoje 3 glavne vrste Google pretraga:
- Informativne pretrage – Pretrage koje za cilj imaju pronalazak relevantnih informacija
- Navigacijske pretrage – Pretrage za konkretnom web stranicom ili tvrtkom
- Transakcijske – Pretrage s ciljem kupovine proizvoda
Od 3 navedene vrste Google pretraga, najčešća je upravo informativna pretraga. Ljudi svakodnevno pretražuju Google kako bi došli do određenih informacija ili zanimljivosti koje ih zanimaju, a ukoliko Vaša web stranica može ponuditi odgovor na njihovo pitanje, povećavate njihove šanse za konverziju.
Vaša konkurencija već ima web stranicu
Pitate se je li Vam web stranica potrebna? Vaša konkurencija se to ne pita – oni već imaju web stranicu.
Ako želite biti konkurentni, morate biti prisutni na internetu. Bez web stranice korisnici Vaš neće moći pronaći online te će se okrenuti Vašoj konkurenciji jer im ona nudi brze informacije o onome što pretražuju.
Ukoliko nemate web stranicu, vjerojatno svakodnevno gubite sigurne i potencijalne klijente. Kako biste ih zadržali i kako biste se uspješno natjecali s konkurencijom, vrijeme je da i Vi postanete dio interneta i da izradite web stranicu za svoje poslovanje.
Ukoliko ste odlučili izraditi web stranicu za svoje poslovanje, a ne znate gdje početi, kontaktirajte Start as digitalnu agenciju! U dogovoru s Vama naš će web dizajn tim izraditi web stranicu koja će najbolje odgovarati Vašem brandu i tako Vas učiniti konkurentnima na internetu.